U bent hier: Home / Diensten / Bemiddeling en klachtenbeheer

De bemiddelaar van het OCMW van Elsene

Meent u dat uw dossier niet correct behandeld werd? Dat er een misverstand, een vergetelheid of een fout mee gemoeid is? Bleven uw vragen onbeantwoord en wenst u nadere toelichting? Denkt u dat een personeelslid u onbetamelijk behandelde?…

 

Dan kan de bemiddelaar u helpen. Als onafhankelijk en neutraal persoon biedt zij/hij een kostenloze dienst aan met als doel de dialoog tussen uzelf en het OCMW te herstellen en een oplossing te zoeken voor uw probleem.

Op grond van de klachten kan de bemiddelaar voorstellen formuleren die de werking van het OCMW ten goede komen.

<Hoe dient u een klacht in ?

rwerp van de klachtUw klacht bevat uw referenties (voornaam, naam, adres, telefoonnummer, e-mail), de grond van uw bezwaar en het verloop van de feiten.

  • Via een e-mailadres: klachten@ocmwel.irisnet.be
  • Per brief : OCMW van Elsene, De Bemiddelaar, 92 Boondaalse Steenweg, te 1050 Elsene
  • Per fax : 02 641 55 55
  • U kan ook een afspraak regelen met de bemiddelaar.  Daarvoor moet u bellen naar telefoonnummer  02 641 54 .59 van maandag tot vrijdag tussen 08u00 tot 11u45 en van 13u15 tot 15u45.

 

Klachtenformulier hier beschikbaar

 

Download het verslag 2013 - 2014 van de Bemiddelaar van het OCMW van Elsene